Strony

środa, 21 marca 2012

Red pants, again and a fake bow tie

Today again I put on my red pants. I must admit that I really like them.

I always wanted to have red pants but when I was in Orsay I wasn't sure if I wanted to buy them.
I asked a lady at the counter if the pants could be tucked away for a day cause I had to sleep on buying it.
She agreed. But I didn't have to think a lot.
I bought them on the next day.

I think it was a really good decision:)

Today I present you them with a black jacket, high heels and bow tie t-shirt;)



































jacket- Atmosphere
pants, earrings- Orsay
t-shirt- Bershka
high heels- Aldo
bracelet- bought from a blogger
bag- allegro.pl

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka. Jestem fanką czerwonych spodni, niedługo też wrzucę stylizację z ich wykorzystaniem.
    Tymczasem u mnie prawie wakacyjna stylizacja:

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/dzien-wagarowicza.html

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez musze zaupic sobie rurki w jakims zywszym kolorku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Good decision on buying the pants, they look great on you! I also love red pants, I just have not found the perfect fit yet!

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, przez przypadek weszłam na Twój blog i na ten post. stylizacja jest ok, ale jeśli chcesz zaistnieć w świecie modowych blogów to mam jedną radę : rób mniej zdjęć (tych mi się już w połowie nie chciało oglądać), ale lepszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodając zdjęcia zastanawiałam, czy nie jest ich za dużo, stąd dziękuję za szczerą opinię:) Lepszej jakości fotki wiążą się z zakupem lepszego aparatu- w przyszłości będę musiała nad tym pomyśleć.

      Usuń
  5. świetne spodnie!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie świetne ! Kocham ten kolor ! <3 Śliczna jesteś :))

    pozdrawiam:

    angie fashion.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...