Strony

wtorek, 9 października 2012

Coral, mint & gold

Hej:)

Powiem Wam, że póki jeszcze słońce świeci, mam ochotę ubierać się kolorowo.
Nawet dziś kolega z pracy, gdy mnie zobaczył, stwierdził, że chyba kolorami chcę przywołać wiosnę;)
Może coś w tym jest;)

Dzisiejszy zestaw jest utrzymany w kolorystyce miętowo-koralowej (którą swoją drogą bardzo lubię) ze złotymi dodatkami:)

Jak Wam się podoba??:)


















sweter- no name
spodnie- allegro.pl
top- H&M
baleriny- Primark + DIY
pasek- Mohito
apaszka- prezent z Belgii
bransoletki- H&M, Primark, C&A, Pepco
chanelka- Primark
kolczyki- Orsay

6 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz...lubię bardzo takie zestawy :)))
    przywołuj wiosnę _ nie mam nic przeciwko :)))
    pozdrawiam
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/2012/10/rozdaniekonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo fajne kolorki i zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba! Przepiękny jest ten sweter... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten outfit jest super! Spodnie są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie kolorystyczne fantastyczne :) sweterek masz śliczny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...