Strony

niedziela, 9 grudnia 2012

Studded cobalt lita shoes

Hej:)

Ten post miał się ukazać wczoraj, ale przez cały dzień (9-17) u mnie we wsi nie było prądu. 
W związku z tym nie miałam dostępu do Internetu.
Z kolei z dodawaniem postu przez telefon byłoby za dużo zabawy:P
Musiał więc zaczekać do dnia dzisiejszego:)

Nie przeciągając, lubię kolory oraz kolorowe zestawy:)
Stąd dzisiejszy to połączenie kobaltowych litów ze sklepu MERG, sweterka w paski, skórzanych spodni oraz kołnierzyka DIY:)

Mnie się podoba, a Wam??:)























buty- TUTAJ
spodnie- Stradivarius
sweter, torebka- allegro.pl
kolczyki- Orsay
kołnierzyk- DIY


9 komentarzy:

  1. Zestaw jest super, bardzo lubię chabrowy kolor, torebka świetna :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit!!! Te buciki są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super! śliczny sweterek, wyglądasz pięknie, to są zdecydowanie Twoje kolorki, no i włosy rozpuszczone :):)

    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaajnie :) kolor chabrowy genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super butki. Wygodne i stabilne są, bo tez sie nad nimi zastanawiam, tylko w innym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyzej to mialo być pytanie, zapomiałam o pytajniku ;)

      Usuń
  6. You are really sexy in leather!

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the blue colour of the boots, match perfectly with the black leather. Well done!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...