Strony

niedziela, 2 lutego 2014

I won't chase you

Dzisiejsza stylizacja jest idealna na większe mrozy, a to dzięki grubemu swetrowi oraz płaszczowi. 
Resztę uzupełniają ciepłe EMU, a także wełniana czapka.




Poniżej możecie obejrzeć filmik ze stylizacją, ale zachęcam także do zerknięcia na zdjęcia:)


















fot. Marcjanna

sweter, płaszcz- sh | spodnie- Bershka | EMU, torebka- allegro.pl | top- H&M | czapka- Funk'n'soul | kolczyki- Tally Weijl | zegarek- Parfois | bransoletki- Bracelet SUN

12 komentarzy:

  1. Jedyne co mogę napisać to WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia, a filmik jeszcze lepszy;-PP ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra stylizacja, podoba mi się b. sweter i bransoletki. Ciekawie zmontowany filmik.

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) sweterek jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci Paulina, że podoba mi się bardzo. Lubię prostotę. Powinnaś iśc w tym kierunku. Te bransoletki kolorystycznie pasują lecz coś mi nie grają z tym swetrem. Na prawdę sama bym się tak ubrała;) i śliczny staranny makijaż.Zdjęcia też pierwsza klasa, bo na jednych z ostatnich Twoich sesji z twarzy mozna było wyczytać" bez kija nie podchodź" a tu ostry akcent lecz jest i delikatność. Pozdrawiam marta.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze że masz takie nowiuśkie emu. Moje nadają się na śmietnik bo są zniszczone i pozbawione koloru. W tej chwili pocieszam się podróbami z reserved lub ccc i powiem ci ze nie narzekam, są ciepłe, solidne, nie rozklekotane. Niczym się nie róznią od tych emu albo UGG (bo te tez mam) ogólnie świetna stylizacja :) jak zwykle się rozpisałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...