Strony

niedziela, 6 kwietnia 2014

Blue Shadow


W piątek, 4 kwietnia, zostałam zaproszona na otwarcie pierwszego w Zielonej Górze sklepu stacjonarnego marki Blue Shadow.
Relację z tego wydarzenia oraz moje przemyślenia nt. firmy możecie obejrzeć oraz przeczytać poniżej:)

Zapraszam:)












Przyznam szczerze, że dopóki nie dostałam zaproszenia, nie słyszałam o tej marce.
Z ciekawości weszłam na stronę www KLIK, żeby zobaczyć ofertę i dowiedzieć się czegoś więcej o firmie.
No i nie zawiodłam się:) Bo przede wszystkim Blue Shadow to rodzinna marka wywodząca się ze Śląska.











Co interesujące odzież to produkt całkowicie polski, czyli są one szyte u nas w kraju.
Do wyrobu ubrań nie są wykorzystywane zagraniczne szwalnie, czyli ani dzieci, ani dorośli nie są zatrudniani do pracy za przysłowiową 'miskę ryżu', jak to dzieje się w przypadku międzynarodowych firm odzieżowych. Dla mnie to naprawdę wielki plus:)











Co mi się podoba to ciekawe wzory i kroje, a także szeroka rozmiarówka- od rozmiaru 34 do 50. Czyli każda pani czy też nastolatka znajdzie tutaj coś dla siebie. Zapewniam, że zarówno kobietom pracujące w biurze, jak i paniom lubiącym swobodę, marka Blue Shadow przypadnie do gustu:) Mnie z kolei najbardziej spodobały się wzorzyste spodnie (moje zamiłowanie do wzorów i kolorów) oraz koszula, występująca także w kolorze morelowym, ze stylizacji nr 2 (możecie ją zobaczyć niżej):)











Dodatki oraz torebki nie produkowane przez firmę Blue Shadow, jednak są naprawdę ładne.
Mnie najbardziej do gustu przypadły torebki, zwłaszcza kopertówka, która występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: czerń-biel
oraz czerń-musztarda:)











Podczas otwarcia przygotowałam trzy stylizacje, w których wykorzystałam odzież i dodatki marki Blue Shadow.
Moją modelką została jedna z ekspedientek, przesympatyczna Kasia:)

 stylizacja nr 1



 stylizacja nr 2


 stylizacja nr 3 

Jeśli macie ochotę odwiedzić sklep Blue Shadow, to mieści się on na I piętrze w Galerii Ramzes (były Piotr i Paweł) w Zielonej Górze.

Zapraszam serdecznie, a marce Blue Shadow dziękuję bardzo za możliwość uczestniczenia w otwarciu:) 

fot. ja

Ps. A już niedługo na blogu pokażę Wam moją stylizację z ubraniami marki BlueShadow:)

2 komentarze:

  1. takiej to fajnie, czemu mnie nikt nie zaprasza! :-D
    chyba tam wbije, widze kurtałkę która mi chodzi po glowie juz jakis czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne te Twoje stylizacje ;) nie slyszalam wczesniej o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...