Strony

wtorek, 24 czerwca 2014

I love you

Głównym akcentem dzisiejszego, luźnego zestawu są neonowe sandałki. 
Gdy je tylko zobaczyłam, wiedziałam, że muszą być moje;)

Co prawda wykonane są z gumy i początkowo bałam się, że będą mnie obcierać, 
jednak moje obawy były bezpodstawne. Sandałki są mega wygodne i do tego zwracają na siebie uwagę.
Pasują do wszystkiego i co najważniejsze mają złote zdobienia.

Jak Wam się podobają??
A co sądzicie o zestawie??:)
















fot. Marcjanna

t-shirt- Reserved | jeansy- Stradivarius | pasek- Pimkie | sandały, bransoletka- allegro.pl | torebka- Atmosphere | kolczyki- Rossmann | okulary- Ray-Ban | zegarek- Parfois

6 komentarzy:

  1. nie przepadam za tshirtami z nadrukami, ale sandałki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka :)) a sandałki mam podobne z sh za 2 zł :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne sandały i torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ladne to ostatnie zdjecie pieknie wyszlas!:) super spodnie! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw a sandałki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...