Strony

sobota, 7 lutego 2015

Be my Valentine (2)


Dziś drugi post z serii 'walentynkowe inspiracje'.

Poprzednio (KLIK) pokazałam Wam stylizację z lekkim pazurem, dziś z kolei zestaw dla tych pań, które cenią klasykę.
Czerwień i czerń zawsze mi się będą tak kojarzyć, dlatego w tej stylizacji to właśnie te kolory wykorzystałam.
Tiulowe spódnice nadal królują na ulicach, więc będą idealne dla tych, którzy śledzą trendy.
Do tego szpilki oraz rajstopy ze szwem z tyłu (swoja drogą bardzo je lubię, wg mnie są seksowne)
i jesteśmy gotowe na romantyczną randkę:)

Co sądzicie??:)











fot. P

spódnica- DIY | sweter- Pimkie | rajstopy- Gatta | szpilki- Prima Moda | torebka, zegarek- Parfois |
kolczyki, pierścionek- Rossmann | naszyjnik- allegro.pl 


9 komentarzy:

  1. ta wersja bardziej mi sie podoba,piekna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne połączenie czerwieni i czerni ;) Poza tym oryginalny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza wersja mi sie bardziej podobala, ale ta tez super ;-) w ogole w takich wlosach Ci przepieknie Paula!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, idealne połączanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama bym się tak ubrała;) pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacje, wszystko dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwintesencja kobiecości, pięknie ci w tej fryzurze! (Alicja)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...