Strony

czwartek, 1 września 2016

Never enough


Dlaczego jest tak, że ciągle nam wszystkiego mało??
Jedni dążą do tego, żeby mieć więcej pieniędzy, inni obsesyjnie liczą kalorie czy trenują na siłowni,
jeszcze inni na potęgę ingerują w naturę w pogoni za idealnym ciałem.

Wiadomo- apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale czy tak naprawdę będziemy kiedyś w 100% zadowoleni??
Pewnie nie, dlatego warto zaakceptować to co mamy, cieszyć się z najmniejszych rzeczy.
W przeciwnym razie ciągle będziemy nieszczęśliwi, a nie o to w życiu chodzi.


















fot. Ola, obróbka ja

spódnica- Shein | bluzka- sh | bransoletka z łańcuszkiem- nn | kolczyki- Rossmann | bransoletka z kotem- Ami Bijoux |
zegarek- Parfois | torebka- Mohito | sandałki- Vices | okulary- paczepacze.pl

5 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że to co napisałaś ma znacznie związek z social mediami. Jak się widzi to wszystko takie idealne, to potem i myślenie się zmienia.. czasem sama się na to natnę. Bo przecież ludzie mają gorzej, ale jednak tez mają lepiej.. a ja też bym chciała mieć lepiej haha. To nie takie proste :P a stylizacja bardzo seksowna, kocham takie bluzki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, spódniczka fajnie się komponuje z bluzeczką, kolorystyka również bardzo mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, zestaw bardzo kobiecy. Spódniczka wygląda na Tobie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous skirt! :)

    And you rocking those legs in those shoes! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...