Strony

wtorek, 29 stycznia 2013

The ragged jeans

Hej:)


Nie ukrywam, że od dawna polowałam na poszarpane jeansy:P Kiedyś miałam takowe, przywiezione z USA, jednak tak lubiłam w nich chodzić, że dziury na nogawkach zrobiły się naprawdę duże i babcie na ulicy kręciły głową, patrząc nie mnie:P Stwierdziłam więc, że nadszedł czas najwyższy, by zrobić z nich szorty, ale nie o tym chciałam pisać:P

Jakiś czas temu w Stradivariusie wypatrzyłam jeansy idealne, czyli idealne na długość, o odpowiedniej długości w kroku, no i małe 34;). Ale szkoda mi było na nie pieniędzy i stwierdziłam, że poczekam na wyprzedaże. Jeśli 'ostanie się' para w r.34, to znaczy że będą mi przeznaczone:P I tak się stało. Kupiłam idealną parę poszarpanych jeansów za połowę ceny:) Możecie je zobaczyć na zdjęciach poniżej:)




















jeansy, sweter- Stradivarius
czapka- Funk'n'soul
top, kolczyki- H&M
okulary, kopertówka, botki- allegro.pl
pierścionki- H&M, Orsay
bransoletki- H&M, Primark, DIY


11 komentarzy:

  1. genialne jeansy :D

    nie myślałaś o tym, żeby powrócić do brązowych włosów ?
    dzisiaj oglądałam twoje zdjęcia z 2011 i wyglądałaś w nich bosko, nawet nie wiem czy nie lepiej niż w tym kolorze co masz teraz :)

    pozdrawiam E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja co chwilę myślę nad zmianą koloru, bo szybko mi się nudzi:P Wszystko już miałam na głowie, rudy też i do niego powróciłam. Jednak obecnie jest bardziej intensywny, bo czerwony i póki co przy nim pozostanę:) No i zwraca uwagę:P Ale dziękuję za komplement:)

      Usuń
  2. No to masz szczęście :) fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super :) Ale jak dajesz rade chodzic w takich butach ? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przyzwyczajona do wysokich butów i daję radę:) Choć już całej nocy w nich nie przetańczę:P

      Usuń
  4. ubóstwiam potargane jeansy !
    Jak załozyłam moje pierwsze i pojechałam do babci na wieś to kazała mi je przebrac bo wstyd jej że chodze jak obdartus. Na to ja że takie spodnie są cool i ze sie nie zna. Dopiero teraz jak widzi większość dziewczyn w takich już milczy na ten temat ;)
    uwielbiam ! nawet ogromne dziury w kolanach, które z biegiem lat robia sie co raz to wieksze są zajebiste :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...