Strony

czwartek, 2 maja 2013

DIY boyfriend jeans

Hej:)

Od jakiegoś czasu zamierzałam kupić sobie boyfirend'y. Wymyśliłam sobie, że chcę jeansy, które będą wyglądały na za duże i będą miały przetarcia. Jednak nigdzie nie mogłam znaleźć takich, które sobie wymarzyłam albo po prostu były zbyt drogie. Stwierdziłam, że przejdę się do second handu, do którego z reguły chodzę i może tam coś znajdę. Udało mi się znaleźć męskie spodnie w idealnym stanie za 13zł ( i do tego dobre w pasie):P Oczywiście musiałam je sobie przerobić, czyli zwęzić i skrócić nogawki oraz zrobić przetarcia/dziury:) Efekt możecie zobaczyć poniżej:) Jak Wam się podoba??:)


























jeansy- sh + DIY
koszula- Pimkie
top- nn
okulary, botki- allegro.pl
kolczyki- Rossmann + DIY
pasek, kurtka- Reserved
bransoletki- allegro.pl, neuf bijoux
torebka- Aldo



12 komentarzy:

  1. Dałabym sie pokroic i posolic za te spodnie !!! super wygladasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są mega!!! wyglądasz pięknie


    pozdrawiam i zapraszam
    http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość naprawdę rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BOYFRENDY JAK NAJBARDZIEJ NA TAK!

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:) Spodenki i dodatki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetnie Ci wyszły te spodnie :) Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądały wcześniej i jak wykonać takie cudo. Sama bym coś takiego zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też żałuję- przypomniało mi się dopiero gdy je zwęziłam;/

      Usuń
  8. super wyglądasz :) portki Ci wyszły rewelacyjnie :) jak ja Ci zazdroszczę, że tak sobie umiesz wszystko przerobić i zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...