Strony

środa, 9 kwietnia 2014

Classics

Stylizacja, którą możecie dziś zobaczyć to zestaw, jaki miałam na sobie w ubiegły piątek podczas otwarcia sklepu BlueShadow
w Zielonej Górze (relację możecie obejrzeć TUTAJ).




Pomyślałam sobie, że w tym dniu postawię na klasyki, czyli czarne szpilki i elegancką koszulę. 
Żeby znów nie było zbyt 'tradycyjnie', założyłam modne w tym sezonie poszarpane boyfriendy;)
Całość uzupełniłam neonowym płaszczem oraz różowymi dodatkami w postaci bransoletki i paznokci. 





Koszulę, którą miałam na sobie, kupiłam niedawno na wyprzedaży. 
Przyznam szczerze, że szukałam długo białej szyfonowej koszuli bez kołnierzyka.
W końcu zobaczyłam idealną w Mohito i to jeszcze po przecenie.
Długo się nie wahałam;)





Jak już jesteśmy w temacie wyprzedaży, to polecam Wam stronę PromoSzop.
Jest to serwis oferujący darmowe kody rabatowe i informujący o najświeższych ofertach promocyjnych.
Promoszop codziennie uaktualnia informacje o różnego rodzaju akcjach promocyjnych, dotyczących sklepów i drogerii internetowych, ale także restauracji. Dzięki temu znajdziesz tam kupony rabatowe na artykuły z takich kategorii jak Odzież i akcesoria, Uroda czy Elektronika. Ze zniżką zakupisz modne ubrania, najnowszy sprzęt elektroniczny, kosmetyki i wiele wiele innych artykułów po znacznie niższej cenie. Teraz możesz oszczędzać dzięki kuponom, rabatom i kodom promocyjnym dostępnych na www.promoszop.pl.





fot. P:*

koszula- Mohito | jeansy- Stradivarius | pasek- Pimkie | płaszcz- Sheinside | torebka, zegarek- Parfois | kolczyki- Rossmann |
bransoletki- Bracelet SUN | szpilki- Prima Moda


8 komentarzy:

  1. wyglądałaś bardzo fajnie :))

    śliczne buty i płaszczyk :)

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze mi się podoba jak wyglądasz ! spodnie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, klasyka zawsze się sprawdza i jest świetna sama w sobie. Wszystko mi się bardzo podoba, a płaszczyk to z chęcią bym Ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super look :) każdy element mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęciu nr 11 wyglądasz jak Jennifer Aniston. świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...