Strony

wtorek, 15 kwietnia 2014

Peplum

Zdjęcia do tego posta zostały zrobione ponad 2 tygodnie temu, kiedy szliśmy z narzeczonym na rodzinną uroczystość.
Sukienka, którą mam na sobie, pojawiła się już na blogu KLIK, jednak wtedy dobrałam do niej pomarańczowe dodatki.

Tym razem jednak miało byc klasycznie, więc postawilam na czerń.

Jak Wam się podoba??;)















fot. P:*

sukienka- allegro.pl | rajstopy- Gatta | kolczyki- Orsay | torebka- Hypnose | zegarek- Parfois | szpilki- Prima Moda

8 komentarzy:

  1. Te rajstopki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :) szpileczki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kobiecy i elegancki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten zestaw :) Bardzo elegancki ale z pazurem. Mam podobną sukienkę w kolorze ciemnego grantu niestety (kupiona przez internet) okazała się tak krótka że wstydziłabym się ją założyć gdziekolwiek, to już nie jest mini tylko slutty-mini

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie czerni z niebieskim. / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie:) Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...