Strony

wtorek, 20 maja 2014

Feminine elegance

Ostatnimi czasy modne stały się crop topy.

Ja też je lubię i najczęściej ubieram je do spódnic, zwłaszcza tych dopasowanych, a to dlatego że dzięki nim można uwydatnić kobiece kształty. W dzisiejszej stylizacji skupiłam się na podkreśleniu dolnej części ciała. Dlatego do ołówkowej spódnicy wybrałam crop top jednolity, bez dużego dekoltu. Stwierdziłam, że w tym wypadku co za dużo, to byłoby niezdrowo. Dlatego też owy zestaw można spokojnie założyć i do pracy, i na dyskotekę, gdyż podkreśla co trzeba, ale ze smakiem;)

Stąd też tytuł posta, czyli 'kobieca elegancja'.

Ale np. będąc na wakacjach można pozwolić sobie na więcej ekstrawagancji i do crop topu założyć kuse szorty z wysokim stanem;)















fot. P:*

crop top, torebka- Mohito | kolczyki- Rossmann | spódnica- Orsay | zegarek- Parfois | szpilki- Prima Moda

6 komentarzy:

  1. ładny kolor paznokci

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to fotorelacja z noc muzeum
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/fotoleracja-z-noc-muzeum.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kobiece, stylowe zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo elegancko, kobieco i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna stylizacja! Top jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...