Strony

piątek, 17 października 2014

No photos, please!!

Tytuł dzisiejszego posta to napis na moich legginsach.

Jest dość przewrotny, bo jak blogerka modowa może nie lubić zdjęć, ale właśnie dlatego je kupiłam:D
Poza tym strasznie spodobał mi się wzór w panterkę, a także kolorystyka, zwłaszcza to cieniowanie z seledynem na dole- idealnie pasuje do neonowych air maxów:D Z racji tego, że i legginsy, i buty zwracają na siebie uwagę, to do zestawu dodałam bezpieczną czerń.

Bardzo dobrze czuję się w takich stylizacjach.
Mam nadzieję, że Wam także przypadnie do gustu;)




















fot. Ola

legginsy- Cropp | bluza- New Yorker | t-shirt- House | air maxy- mars-sport.pl | zegarek- Michael Kors | kolczyki- Rossmann |
torebka- Parfois | bransoletki- nn

8 komentarzy:

  1. góra mi się podoba, butki też, torba też, ale legginsy.. dla mnie to napis+panterka+tęcza to już za dużo. Lepiej byłoby tęcza+napis lub tęcza+panterka, za duzo sie na nich dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy nie w moim stylu, ale fajnie je polaczylas z butami pod kolor :)
    Fajna bluza :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może sama bym się tak nie ubrała...ale ty wyglądasz przekonująco w tym zestawie!
    Niepotrzebnie dodałaś tyle bransoletek...legginsy są już tak oczojebne, że reszta powinna być czarna.
    Rewelacyjna torba, dawno ją kupiłaś? /alicja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torbę kupiłam bodajże w zeszłym roku albo na początku tego, nie pamiętam dokładnie;)

      Usuń
  6. piekne zdjecia :DDDD te od tylu powalaja <3 :D ;**

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...