Strony

piątek, 20 marca 2015

Spotkanie blogerek


7 marca miałam okazję po raz kolejny uczestniczyć w spotkaniu blogerek:)

Spotkałyśmy się ponownie w Jazzgocie, a oprócz mnie w spotkaniu udziały wzięły (od lewej) Patrycja, Patrycja i Nicola,
MartynaOla, Ola, Sandra oraz Marta. Z dziewczynami poplotkowałyśmy, wypiłyśmy kawę (część z nich zjadła co nieco),
a następnie dołączyła do nas Aleksandra. W jakim celu?? O tym napiszę w dalszej części posta:)

Ps. Moją stylizację z tego dnia możecie zobaczyć TUTAJ:)

























Ok. godziny 16, wraz z Aleksandrą, wybrałyśmy się do studia urody "Beauty Eden", gdzie dowiedziałyśmy się o zabiegu,
dzięki któremu możemy odmłodzić swoją skórę, wygładzić zmarszczki oraz dać jej zastrzyk nawilżenia.
Na próbkę jego możliwości zdecydowała się Nicola. Co prawda ja początkowo byłam sceptycznie nastawiona,
jednak po wykonanym zabiegu zmieniłam zdanie. Na pewno jego recenzja pojawi się u mnie na blogu,
dlatego więcej dowiecie się w późniejszym czasie. Zachęcam więc do śledzenia mego bloga i fan page'a:)









fot. Martyna i ja

Na koniec sponsorzy naszego spotkania oraz upominki:)







 Gorvita oraz Mio




6 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...