Strony

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Pancakes


Wieczorową porą mam coś na ząb. Przepis jest szybki i myślę, że nie powinien nikomu sprawić
najmniejszego problemu. Czyli w kilkanaście minut możecie przygotować fajny posiłek dla Waszych domowników :)


Składniki:
25gr płatków jaglanych/ryżowych
25gr mąki owsianej
1 całe jajo
15gr odżywki białkowej
20gr mleczka kokosowego
5gr morwy białej
5gr jagód goji
50gr borówek
15gr ulubionych orzechów

Przygotowanie:
1. Płatki zalej wrzątkiem i poczekaj, aż spęcznieją i trochę przestygną. 
W międzyczasie nagrzej patelnię.
2. Dodaj jajko, zblenduj całość. Następnie dodaj mąkę i dokładnie wszystko wymieszaj.
3. Na rozgrzanej patelni uformuj placki- na jedną sztukę przypadają 2 łyżki ciasta.
Piecz z jednej strony do lekkiego zrumienienia. Przewróć na drugą stronę i smaż dalej
do lekkiego zrumienienia.
4. W międzyczasie do mleczka kokosowego dodaj odżywkę białkową i wymieszaj.
Powstały gęsty sos umieść pomiędzy plackami, które ułóż jeden na drugim (z ciasta
wychodzi 7 placków).
5. Górę udekoruj borówkami, jagodami, morwą i orzechami.

Smacznego ;)

B29 / W56/ T22


3 komentarze:

  1. o tak, dawno nie było przepisu :) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie!;)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na te cuda co gotujesz to zastanawiam się czy nie szukasz współlokatorki :) Ja mogę sprzątać. Ale tak serio pisząc to do takich pysznych naleśników, świetnie pasuje świeżo parzona kawa. Mam pomysł ja cię zaproszę na dobra kawa Wrocław a Ty w zamian zaprosisz mnie na takie pyszne naleśniki, co Ty na to? 

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...